tisdag 11 september 2012

Bring Me The Jew!

Just det ja.

Det kommer förmodligen, iallafall från mitt liv, vara mest uppdatering i text här på bloggen.
Men, om man vill följa mig genom bilder osv, så kan man börja följa mig på Instagram.
Instagram, är för dom som inte vet, en applikation man laddar ner på sin telefon eller surfplatta, och via den applikationen kan man följa andra människor som förhoppningsvis lägger upp bilder då och då. Och dessutom kan man ju börja lägga upp sina egna bilder när man ändå laddat ner applikationen och skapat sig en användare. (vilket leder till att människor som valt att följa just dig får se dessa.)

Så, om man då känner att jag är tillräckligt intressant för att följas både i skrift och i bild (eller om man följer bloggen bara för att få se bilder, kan man skippa bloggen och bara följa Instagram), sök på användaren "Botvind" i Instagram-appen och tryck på "Follow". (Botvind är alltså min användare).

På Instagram gäller precis samma som här på bloggen. Det är jag som lägger upp bilder som jag vill lägga upp, som jag tycker reflekterar mitt liv och som jag tycker att jag kan stå för.
Hemskt gärna lämna kommentarer. Men klarar du inte av det, så sluta bara följa.
Inte för att jag tror att jag kommer lägga ut så mycket bilder som kan väcka anstöt. Men det är lika bra att klargöra.


Avslutningsvis vill jag länka en blogg som jag tycker är fantastisk, rolig och förmodligen en av dom bästa jag läst.
Det är ingen liten blogg så flertalet av er har säkert snubblat över något han skrivit tidigare, och jag tror inte på nåt sätt att jag kommer med något banbrytande, men känner bara att jag vill dela med mig av hans sjukt roliga blogg.

Fredrik Backman skriver en blogg om sitt liv med sin fru och sin två-årige son, och om sina möten med vänner, ovänner och helt okända människor.

Ni kommer till hans blogg HÄR

Han har dessutom skrivit två böcker som kommit ut i höst.

Så. Kära familjemedlemmar. (eller annan person som känner sig manad)

I julklapp vill jag ha (speciellt ifall planerna om påhälsning här i jul går i lås, vilket leder till att jag inte kommer till sverige förrän nästa sommar) böckerna "En Man Som Heter Ove" och "Saker Min Son Behöver Veta Om Världen" av Fredrik Backman.

Med varma hälsningar
Lennart Swahn
 

Inga kommentarer: