torsdag 25 augusti 2011

Mer Överbliven Än Efterbliven

Ikväll orkar jag inte skriva något speciellt mycket.

Kan bara konstatera att jag sitter och mår bättre än på länge (inte för att jag mått direkt dåligt förut då men), och helt plötsligt börjar läsa ca 1,5 år gamla fakesboks-inlägg osv. Och känner att jag börja sakna. Sjukt.

Har en sjukt bra vardag och precis det jag längtat efter, lite nytt. Och likförbannat sitter jag och tänker tillbaka på det gamla och känner att jag vill tillbaka till det av någon anledning.

Jaja, det kommer aldrig tillbaka, så det är nog bara ett släng av nostalgi.
Imorgon ska jag vara tillbaka i euforin av att ha kommit dit jag är, och av att vara där jag är.
Och fortfarande fast besluten att bara växa som människa, medmänniska och kanske främsta målet att bli bäst.
Jag vet att jag kan.

God Natt

5 kommentarer:

Jenny sa...

*Gillar*
Klart att du kan! Och kom ihåg den fina sången (!) "Vår bästa tid är nu"; Även det som är nu kommer du troligtvis längta tillbaka till en dag.
KRAM

karla sa...

du är bäst jonatan!!!! kram påre

mamma sa...

För mej är du bäst redan nu, men utveckling är ju spännande! Kram

Botvind sa...

Ja, alltså, tack för fina kommentarer! :)

Men bara för att klargöra, jag skrev det inte för att jag tycker jag är dålig eller liknande nu.

Utan bara för att beskriva att jag har ett fast högt mål jag satsar allt på! :)

Jenny sa...

Det förstod jag. Men jag (vi) håller med. Så det så.