torsdag 1 september 2011

Hud Gör Djur

Haha, vad lång tid det tog innan jag rent ut sagt glömde bort att jag gjort en blogg!
Ska försöka bättra mig dock!

Dagarna går ganska snabbt nu när skolan har kommit igång.
Har varit här i nästan en månad nu! Vad sjukt!
Jag trivs iallafall fortfarande lika bra som tidigare, kanske t.om bättre?

Även fast skolan alltid är skolan, så känns det jag läser intressant och roligt.
Och det som känns skönast är jag att det här året uteslutande läser film-kurser.
Så ingen matte eller annat skit som tar kraft och fokus.

Inte för att jag under skolan la särskilt mycket av just kraft och fokus på just matte, historia osv.
Men just det faktumet gjorde att man ju halkade efter, och DET gjorde att motivationen till allt med skolan blev lika med noll. Så det är skönt att slippa det problemet.

Den här skolveckan är slut nu också, och på måndag är det labor day (som svenska 1a maj), så då är vi också lediga! 5 dagar ledig och inga läxor! Awsome!
Det startar vi av med öl-torsdag ikväll!

Så nu ska jag sticka ut och köpa lite till ikväll!


Hi Ho Silver!