söndag 18 september 2011

"Hellre herpes än aids"

Lite updates då.

Vi funderar på att skaffa något slags djur.. Jag är sugen på att köpa en centipede, och vi har pratat om en sköldpadda. Men en av mina roomies ställer sig emot det, då sköldpaddor har herpes i halsen. Blir nog något ändå. Vore sjukt nice.

Centipede, vore ju onekligen en skräckblandad lycka att ha en sån!




















Lär känna mer och mer folk, fortfarande mestadels o-amerikaner dock, av någon anledning.
Men det börjar komma in några enstaka amerikaner på listan också. Mycket positivt.


Santa Barbara är en sjukt grym stad. Och Santa Barbara City College är en sjukt grym skola.
Och jag rekommenderar alla som kan att komma hit, hemskt gärna för att komma och hälsa på mig. Tycker ni att jag är en grispick, så åk hit ändå och skit i att hälsa på mig. Totally worth it.


Dom har bra priser på alkohol i Amerikatt. Farligt.

Jag lever livet, och är sjukt lycklig. Men, MEN, känner ibland lite saknad av familj och vänner. Men det viktigaste är att jag vet att ni alla finns kvar.

Min nya vän, granne och kurskamrat Carl, påminner mig sjukt mycket om Stoffe.


Nu ska jag smiska Carl, Pjotr, Gustav och Thomas på Tekken 6. Mycket positivt.


Jag mår bra, och jag är lycklig. Trots downperioder pga mycket i skola och viss hemlängtan.


Och jag avslutar med reglerna. Ni får bara titta, ni får inte röra, varken er själv eller andra, och den som sa det han var det och ingen tillbaka-kaka.

Inga kommentarer: