söndag 25 september 2011

Ta Ut Ki Min Kips!

Det finns så mycket man vill dela med sig av, och som man skulle kunna berätta. Händelser, människor, känslor.
Men det mesta är svårt att beskriva och sätta ord på, och är sjukt svårt att få folk att förstå och se det intressanta i.
Därför har det blivit lite skriva.

Dagarna går rätt fort här nu.
Vi har antingen mycket med skolan, eller sjukt kul med alla grymma vänner man fått.
Så även om det känns som att tiden rusar iväg, så har man åtminstone kult under tiden. (och då räknar jag t.om skolan som kult!)

Helgen har varit fin.
Bra party igår, då vi var ett ganska stort gäng här hemma hos oss, och slog oss sedan ihop med tidigare nämnda mastodont-granne Riley(som vi ju första veckorna mest var lite rädda för) , som jag nu lärt känna ännu bättre. Kanon-kille.
Var som sagt här först, fortsatte hos Riley, men förflyttade oss sedan ner till stranden för vidare fest pga klagomål om ljudnivå.
Kvällen avslutades på ett mycket intressant vis, men roligt.

Idag har bara varit en softar-dag. Har mest suttit här hemma och spelat worms osv med mina dudes. Var upp till "Mesa" (som är ett litet centrum, 10-15 mins promenad uppåt från oss) och käkade på ett mexar-hak också.

Jag ska verkligen försöka orka knäppa och lägga in lite bilder osv. Är ju dock som tidigare känt ingen som knäpper sådär jättemycket bilder direkt.
Om ni inte kan hålla er finns det endel utlagda av andra personer än mig själv på fakesboks.
Hur ni kommer dit får ni lista ut själva. Bör inte vara några problem om du klarar bemästra en datormus och ett tangentbord dock.

Ni får hemskt gärna kommentera och säga om det är något speciellt ni vill att jag ska berätta eller skriva om. Så blir det lättare att ta sig för att skriva.
Om ni vill ha en presentation av folket jag kommit närmast och hänger mest med än så länge, eller om ni vill ha en närmare beskrivning av vad jag läser i skolan? Vad dricker vi för öl? Vem är min favoritkaraktär i Tekken 6, och vem är det egentligen som är sämst respektive bäst på samma spel? Hur är vädret, och varför har jag inte badat en enda gång? Funkar broccoli till kyckling? Vad är mina åsikter om Dvärgpung-Dingons påverkan på den i snabbt takt minskande regnskogen?

Vad ni än vill veta, låt mig veta det, så kan det leda till att ni får veta det ni vill veta.

4 kommentarer:

Caroline sa...

Det där med dvärgpungen tyckte jag lät intressant!

Anonym sa...

jag vill veta hur bakfyllorna är i states jämfört med i sverige

sen skulle jag vilja ha bilder också




OCH


så vill jag se växtförloppet på den beryktade muschen

puss och kram från stefan

karla sa...

jag vill se bilder!!!!! sen berätta lite om skolan vad ni gör också =)

caroline sa...

Men uppdatera ffs! Nu har jag väntat på ett inlägg om dvärgpungar vääääldigt länge. Jag kräver bättring!