tisdag 17 januari 2012

kontaktannons för dvärgar

Undra om man ska ge den här skiten en chans igen!

Kommer förmodligen bara göra mig själv och andra besvikna, men ändå!

Det har hänt mycket sen jag senast skrev här!
En termin har tagit slut, och den gick väl okej! vilket som är det redemption denna termin! På alla plan!

Ett 2011 har även det tagit slut! Blev ett riktigt bra år, mycket iom usa-flytt osv! Men trots allt positivt så hade jag tänkt att 2012 ska bli ett ÄNNU bättre år!

Varit hemma i Sverige över jul och nyår. Sjukt värt! Mycket kvalitetstid med både familj och vänner. Men trots full rulle i stort sett hela tiden hann jag inte träffa och umgås med alla jag hade velat. Men all tid jag fick med dom jag hann träffa är ovärderlig!

Nu är jag då alltså tillbaka i Santa Barbara igen, och ser fram emot en vårtermin som ska slå alla rekord.
Pusha mig gärna att fortsätta skriva om ni tycker det, annars blir det lätt som vanligt att bloggen läggs ner efter typ en månad.

Jag är back on track!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en blau psykel :(

// Carl von Stein

karla sa...

jaa blogga mera:D..det är ju intressant och veta vad du gör också skolan, fester osv =) kram påre