lördag 21 januari 2012

i den djupaste ficka, finns dom största trågen

Tänk er att ha en ölkyl i storlek med den som mannen har i Heineken-reklamen. Ni vet.
Walk-in ölkyl liksom.

Det skulle jag vilja ha.

Och den ska alltid vara fylld. Och perfekt tempererad.
Men i min ölkyl ska det inte finnas bara Heineken. I den ska det finnas alla möjliga ölsorter.
Från alla världens hörn. Öl, lager, porter, stout, IPA and so on.
Mängder.

Jag gillar öl. Jag tycker faktiskt man kan se det som ett intresse eller kanske t.om en hobby.
Att prova öl är fantastiskt roligt.
Förra terminen var jag och fyra stycken följeslagare (Jonas, Filip, Johannes och Piotr) på Santa Barbara Beer Festival. Det var en av dom bästa dagarna på hela förra året.

Jag ska lyckas skaffa en sån walk-in ölkyl. Och en snygg fru.
Men ölkylen är viktigast. Såklart.

1 kommentar:

karla sa...

hahah du är bra rolig du...snygg fru hehehe---..det ska nog inte vara problen.kram påre