måndag 1 oktober 2012

Ingen Försvinner Väl Någonsin Helt?

Vet att det är hemskt dåligt just nu. Men det kommer.

 Finns några man saknar något enormt som inte längre finns i livet. Och jag har de senaste veckorna av olika anledningar tänkt sjukt mycket på dom jag saknar mest.

Slänger ut ett klipp som jag vill tillägna världen bästa morfar, av den anledningen att denna låt sjöngs på hans begravning och den har satt sig fast i mitt minne, och jag tänker på den ofta när jag tänker på honom. Tyvärr har jag av förklarliga skäl inget inspelat från den gången när Malva och Linda gjorde den förmodligen vackraste och finaste versionen av låten, ever. Men jag ramlade av en händelse över denna version från någon uppsättning av Idol, som jag inte sett förut, så vi får hålla tillgodo med den.

/ Sven Melander



Tove Styrke - Himlen Är Oskyldigt Blå
Till världens bästa morfar.



Inga kommentarer: