tisdag 27 mars 2012

Smacky Jacky

Skriver ett kortare inlägg nu, bara för att berätta att jag ska försöka få igång det här liket som är denna halvmediokra blogg.
Nu är det natt dock, och även om jag inte kan sova pga hosta så pallar jag inte skriva något nu.

Tänkte dock lägga ut en enklare skoluppgift jag gjort.
Det är från min documentary class, där vi skulle göra en visuellt driven dokumentär på 3 min.
Gjorde min "Texas Hold Em' For Dummies". Färger och ljus är som man kan förvänta sig på en liten uppgift av en person som inte har intresset för sånt, ganska dåligt. Och VoiceOvern är oarbetad, oredigerad och mest ditlagd bara för att. Då det bara skulle vara 3 min blev det logiskt nog bara lite skrap på ytan också.                                                                                                                           
Inget stort jobb, men lite kul att visa vad man gör iallafall.







 
"Texas Hold Em' For Dummies"

Inga kommentarer: